SPECIAL ADS

14 Mac 2013

Najib Punahkan Negara Malaysia.



"Najib Razak satu satunya perdana menteri Malaysia yang paling banyak skandal dan masalah peribadi diri dan bininya termasuk keluarganya.

Kes rasuah pembelian kapal selam (2buah armada) jenis Scorpene RM7.6 billon. Najib Rzak satu satunya perdana menteri yang memegang jawatan Menteri Wanita (pembangunan wanta keluarga dan Masyarakat bermual April 2012 selepas mnetrnya Datuk Shahrizat Jalil disabitkan kes penyelewengan/songlap dana awam RM250 juta bagi projet lembu NFC.

Isterinya Datin Rosmah Mansor lebih menonjol dari kalangan menteri-menteri kabinet Najib Razak dalam apa jua isu dan wajahnya terpampang dalam berita utama dan media arus perdana.

Isternya Rosmah Mansor pernah menjadi wakil kerajaan dalam lawatan rasmi negara luar dan dalam negeri mungkin dengan ada keizinan atau Najib sendiri membenarkannya dan menobatkan wanita pertama Malaysia.

Isterinya, Rosmah Mansor terkenal dengan sifat boros den cukup suka membeli barang mewah dan mahal sehingga mencecah ratusan juta satu satu barang. Cubtuh cicncin RM64 juta, bag  tangan berjenama dan jam berjenama mencecah ratusan ribu ringgit setiap  satu . Memang angkuh dan sombong.

Kes bunuh wanita Monglia dan skandal sex Najib Razak dengan seorang model wanita bernama  Altantuya Shaariibu yang didedahkan oleh semua berita maya dan diletupkan dengan peledak C4 hancur berkecai kawsana hutan di Puncak Alam, Selangor. Kesnya didedahkan oleh penyiasat persendirian P. Balasubramaniam.

Sepatutnya Najib Razak menyaman Deepak peniaga karpet dan P. Bala jika kedua duanya berbohong atau menjaja fitnah. Namum sehingga sekarang Najib Razak menjadi peka, tuli, bisu dan menhadi buta dalam celik. ...

Terkini Najib Razak sebagai ketua kerajaan dan perdana menteri gagal dan membiarkan isu pencerobohan Lahad Datu seribu persoalan dan menjadi tanda tanya. Sehingga  "tentera sulu" yang menceroboh negara perlu dipanggil pengganas.

Sehingga berita dan media dikawal beritanya dan terlalu sukar membuat liputan berita. MUngkin BN/UMNO mahu bersandiwara. Jangan membiarkan korban perajurit bertambah hanya mahu mendapati simpati undi rakyat."
 

Oleh: mohdnoorawang

Tiada ulasan: