SPECIAL ADS

13 Mei 2013

Video Ini Bongkar Siapa Khalid Ibrahim Sebenarnya?



Tahniah dan Syabas Rakyat Selangor... Pilihan anda memang tepat..!!! 

Selama ini kita cuma tahu Selangor bagi air percuma je. Lepas tonton video ini baru kita tahu macam2 Tan Sri buat untuk kerajaan Selangor. Patutlah selama ni kita tak pernah tahu yang Tan Sri dah buat macam2 sebab Tan Sri tak pandai bercakap, Tan Sri pandai buat kerja! Melayu Cina India sokong Tan Sri Khalid Ibrahim kekal jadi MB! 


Penyokong UMNO sering mengejek Tan Sri sebagai "gagap". Benar Tan Sri Khalid gagap, tapi seluruh rakyat doakan beliau tidak gagap di padang masyar kerana sifat AMANAH beliau mentadbir Selangor.

Tan Sri Khalid pernah bercakap dengan orang ramai, bahawa beliau hanya pandai buat duit untuk rakyat dan rNegeri Selangor dan beliau juga tidak pandai berpolitik (dalam tak pandai, menang 1 kerusi Parlimen Bandar Tun Razak dan 1 kerusi DUN Pelabuhan Klang) dan beliau juga menyebut seorang kedekut yang membabitkan duit rakyat kerana sebagai seorang pemimpin diperingkat Negeri Selangor perlu amanah dan bertanggungjawab apabila membabitkan duit rakyat.

Rakyat Negeri Selangor sangat menghargai sumbangan beliau dalam mentadbir dan memajukan negeri dalam tempoh 5 tahun lepas. Kerana kecemerlangannyalah, dalam PRU 13 yang lalu, rakyat menaruh keyakinan kepada Pakatan Rakyat untuk mentadbir Negeri Selangor dalam tempoh 5 tahun lagi...Syabas!!! Selamat mereformasikan Negeri Selangor.

Untuk tonton video sila klik disini... 

Tiada ulasan: