SPECIAL ADS

16 Februari 2015

Najib Razak Letak Jawatan Perdana Menteri Malaysia, Negara Malaysia Akan Bertambah Baik!

najib razak letak jawatan
Najib Razak Letak Jawatan Perdana Menteri Malaysia, Negara Malaysia Akan Bertambah Baik! Apa Kata Anda? : Figura politik di Malaysia yang sudah pun bertakhta sebagai Perdana Menteri Malaysia untuk tempoh 22 tahun terus memberikan tekanan kepada Perdana Menteri Malaysia.
Secara terus terangnya, tampak Tun Dr Mahathir sudah hilang keyakinan dan kepercayaan terus kepada Najib Razak untuk mentadbir sekeping tanah di bumi yang bernama Malaysia ini. Enough is enough!
Melihatkan kepada landskap ekonomi dan iklim perancangan kerajaan Malaysia pada masa ini, Tun Dr Mahathir amat berharap Najib Razak letak jawatan pada saat dan ketika ini ketika mengutarakan kata-kata dan pandangan sinisnya baru-baru ini semasa berlangsungnya forum ‘The Malaysian dilemma’.

Mahathir Mohamad : Berikan Jawatan Perdana Menteri Kepada Orang lain!

Tun Dr Mahathir yang terkenal dengan pandangan dan komen pedas dan sinisnya cukup jelas merasakan dengan pengunduran Najib Razak, keadaan ekonomi dan negara Malaysia keseluruhan akan bertambah baik lebih-lebih lagi melibatkan majoriti rakyat Malaysia di bawah sekarang ini.
Berdasarkan tinjauan responden Berita Semasa melibatkan ruang undian yang BS buka seperti di sini (Berpuas Hati Dengan Prestasi Datuk Najib Razak Sepanjang Menjadi Perdana Menteri Malaysia?), sejumlah 69.5% mahukan Najib Razak letak jawatan.
Jikalau sebelum ini, Tun Dr Mahathir pernah berpengalaman memberikan kritikan kepada Perdana Menteri sebelum-sebelum ini termasuklah Tunku Abdul Rahman, Tun Hussein Onn, Tun Abdullah Ahmad Badawi tampaknya, episod ini akan berterusan sehinggalah terbitkan berita Najib Razak letak jawatan kelak. Mungkin?
beritasemasa.com.my

Tiada ulasan: