SPECIAL ADS

27 September 2014

Kadir Jasin Desak Najib Razak Letak Jawatan! Najib Razak Lebih Teruk Daripada Zaman Pak Lah? Setuju?

najib razak vs pak lah
Tokoh Wartawan Negara, Datuk Abdul Kadir Jasin sebelum ini telah mengambil pendekatan menemplak keras isteri Perdana Menteri Malaysia, Rosmah Mansor (SEPERTI LAPORAN DI SINI), sekali lagi telah tampil melemparkan kritikan pedasnya berdasarkan pemerhatian & pengamatannya selama mana corak dan cara Datuk Seri Najib Razak mentadbir negara yang bernama Malaysia ini.
Jikalau sebelum ini dek kerana corak pemerintahan yang dilihat lemah semasa pemerintahan Perdana Menteri Malaysia Kelima, Tun Abdullah Ahmad Badawi yang mana akhirnya hayat dan cengkaman politik Pak lah di Putrajaya tidak bertahan lama selepas didesak kiri dan kanan melalui Tun Mahathir Mohamad dan kem-kem rahsia yang menunggu masa menggulingkan Pak Lah. Dan yang terbaru….

Desakan Kadir Jasin + Mahathir Mohamad!

Dan yang terbaru dan terkini, Datuk Kadir Jasin sudah tiba masa dan ketikanya perlunya Datuk Seri Najib Razak letak jawatan :
  • Tun Mahathir Mohamad telah hantar surat peringatan kepada Datuk Seri Najib Razak
  • Tetapi tidak berjaya dek kerana terdapat perantara yang tidak membenarkan surat itu sampai ke tangan Najib Razak
  • Prestasi Datuk Seri Najib Razak lebih teruk daripada Tun Abdullah Ahmad Badawi (Pak Lah)
Oleh itu, Abdul Kadir Jasin mahukan Datuk Seri Najib Razak disingkirkan menjadi Perdana Menteri Malaysia. Abdul Kadir Jasin mahukan ada desakan keras supaya Najib Razak letak jawatan seperti mana senario yang berlaku kepada perletakkan jawatan Tun Abdullah Ahmad Badawi.
Benarkah Najib Razak lebih teruk daripada pemrintahan zaman Pak Lah (Abdullah Ahmad Badawi)? Setuju? Apa pendapat anda?
P/S : Apa perbezaan yang anda perhatikan semasa di zaman Pak Lah berbanding di zaman pemerintahan & kepimpinan Najib Razak? 
beritasemasa.com.my

Tiada ulasan: