SPECIAL ADS

11 Ogos 2014

4 Exco PAS Tetap Sokong Tan Sri Khalid. Tak Perlu Exco PKR dan DAP


"Isu Menteri Besar Selangor hampir selesai dan di muktamatkan Badan DiRaja Selangor. Syabas kepada Tan Sri Khalid Ibrahim kekal menteri besar Selangor. Jika exco dari PKR dan DAP boikot pun atau letak jawatan Tan Sri Khalid masih kekal menteri besar.


Kita mengharap ke-empat empat exco dari PAS tidak ikut telunjuk Datuk Sri Anwar Ibrahim atau turut serta dengan wakil rakyat PKR dan DAP dalam menjatuhkan Khalid Ibrahim.

Keempat emaot exco dari PAS hendak patuh kepada Presiden PAS dalam apa jua keadaan bagi mengekalkan kestabilan dan ketenteraman politik dan rakyat Selangor. Keputusan Badan penasihat Diraja al Sultan perlu dipatuhi.

Khalid Ibrahim berkata walaupun exco dari DAP dan PKR tidak menyokong atau letak jawatan dari exco, Khalid mendapat sokongan penuh dari empat orang exco dari PAS. Atas dasar ini dan undang-undang Tubuh Kerajaan Selangor hanya memerlukan sekurang kurangnya empat exco sudah cukup untuk Khalid Ibrahim kekal menteri besar Selangor.

Kepada Anwar Ibrahin, Wan Azizah termasuk juak juak yang mahu tendang Khalid Ibrahim dari kerusi menteri besar Selangor harus berhenti dari mainan politk ikut bontot dan politik bodoh dan langkah sumbang.

TranungKite Online

Kepada pemimpin PAS yang menjadi mulut murai seketika dalam isu menteri besar Selangor diam dan jangan jadi perangai beruk dan politik ikut bontot. Hormatilah Tuan Guru Dato Seri Haji Hadi Awang sebagai ketua dan Presiden parti. Jangan jadi gatal mulut dan gatal akhlak.

Kepada Khalid Ibrahim sebagai menteri besar dan ketua pentadbir negeri Selangor buatlah perubahan diri jangan ada ego dan anggap semua orang atau exco yang ada tidak cerdik.

Kita mengharap Khalid Ibrahim menggunakkan dana wang RM 3 billoin dimanfaatkan semaksiman mungkin bagi kesejahteraan rakyat Selangor tak kira apa jua politk dan anutan ugama mereka.

Khalid Ibrahim perlu berubah dari tidak mesra pengguna kepada mesra pengguna, Dan diharap keempat-empat ecxo dari PAS tunjuklah satu kerja yang cemerlang dan rajin bertemu dangn Khalid Ibrahim.

Akhrinya "LANGKAH KAJANG" yang direka olehAnwar Ibrahim dan pengikut politik ikut buntut terkubur sebelum mati."

Tiada ulasan: