SPECIAL ADS

13 Januari 2015

Kerajaan, mula “panas punggung” mencari jalan penyelesaian terbaik

rombakan bajet 2015
Rombakan Bajet 2015 Malaysia Bernilai RM273.9 bilion. Puncanya, Harga Minyak Dunia Semurah US$47 Setong & Banjir Besar Pantai Timur : Melihatkan sahaja pembentangan bajet 2015 yang bersandarkan harga minyak dunia sekitar US$110 setong dibandingkan harga minyak dunia hari ini serendah US$47 setong, kalangan penganalisis ekonomi mula merasakan yang kerajaan Malaysia akan tidak akan….mampu bertahan lama untuk menguruskan negara bagi tahun 2015.

Rombakan Bajet 2015 Malaysia : Pengumuman Najib Razak?

Kerajaan Malaysia…..mula “panas punggung” untuk cepat mencari jalan penyelesaian terbaik dengan kadar yang segera dengan kejatuhan harga minyak dunia terus jatuh daripada hari ke sehari. Ditambah pula perbelanjaan besar pasca banjir besar di Pantai Timur menambahkan lagi kegusaran Putrajaya.
Berita terkini yang Berita Semasa terima menunjukkan Datuk Seri Najib akan melakukan rombakan Bajet 2015 Malaysia yang telah diumumkan sebelum ini.
Dijangka butiran rombakan Bajet 2015 Malaysia akan diumumkan pada minggu hadapan. Sama-sama kita nantikan,
Adakah cakap-cakap dan ramalan Tun Dr Mahathir seperti laporan berita di bawah ini akan menjadi kenyataan? Sama-sama kita nantikan…
BACA : Bajet 2015 (Harga Minyak Dunia US$110). Sekarang US$66? Kerajaan Bakal Kurangkan Peruntukkan?
bicarasemasa.com.my

Tiada ulasan: