SPECIAL ADS

12 April 2014

Amerika oh Amerika - dimana MH370? Penipuan lu tak menjadi...

Rakyat Malaysia yang selama ini tidak ambil peduli tentang perancangan USA dan bapaknya Yahudi terhadap negara Islam dan tentulah terhadap orang Islam khususnya penganut Islam tegar, akan mula membuka minda. Tidak keterlaluan jika dikatakan bahawa Yahudi2 Amerika ini bekerja bagaikan "Dajjal Laknatullah". Mereka menguasai semua rangkaian media, sebaran "fitnah" bagi mengelirukan dunia.

Dengan berlakunya peristiwa MH370 ini diharap orang Islam khasnya Melayu tidak lagi menjadi kaldai bongok yang hanya tahu benda2 sedap sahaja. Harapnya mereka sudah mampu berfikir lebih jauh. Sekurang2nya belajar memahami apa itu Protokol Zionis. Ia mustahak untuk mengelak diri terjerat dan menjadi mangsa mereka (Yahudi).

Percayalah, apa yang berlaku kepada dunia sekarang ini semuanya tertulis dalam buku tersebut. 

Amerika dan sekutunya telah lama terkedu tak dapat nak menguasai Malaysia sebagaimana lain2 negara Islam. Kita lihat apa telah jadi kepada Afghanistan, Pakistan, Iraq, Libya, Mesir. dan kini Syria?? Tidakkah kita terfikir apa niat USA sebenarnya? Tak lupa juga negara jiran kita Indonesia sedang diratah oleh mereka melalui pelbagai saluran (termasuk Islam Liberal yang sesat itu). Apa jadi kepada negara2 Islam ini? Bahagiakah mereka selepas dikerjakan USA?

Contohnya, kalau dulu terdapat dikalangan kita yang bersorak melihat Saddam digulingkan, kini kenapa diam membisu melihat Iraq hancur punah ranah dan tidak lagi aman? Lebih baik Saddam memerintah dari menjadi negara jajahan Amerika. Begitu juga dengan Muammar Gadafi yang dilabelkan sebagai anjing jahat. Kenapa kini diam bila melihat Libya terus huru hara? Ohh tak cukup dengan itu, heboh pula menyokong mujahidin (konon) melawan kerajaan Syria. Nanti bila Syria jadi macam Iraq barulah mereka semua puas hati? Oh malang sungguh manusia dungu ini. 

Tidak. Mereka masih tidak puas hati selagi negara mereka sendiri tidak jadi begitu. Bukan bodoh macam lembu tetapi dungu macam kaldai. Mereka dungu kerana didungukan. Kesian kan?

Maka rakyat Malaysia harus sedar sekarang, sama ada mereka sedang membantu USA untuk jahanamkan negara ini atau tidak. Ramai yang sudah termakan umpan. Kini sedang meroyan bagai nak gila kerana gagal menjual negara ini kepada Amerika.

Deigo Garcia menjadi buah mulut manusia ramai kini. Sebuah pulau misteri milik Amerika. Mata tertumpu kepada pulau Dajjal yang baru ini. Apa yang ada disana? Bolehkan orang luar pergi ke sana? Mustahil. Pentagon Bans ALL LEAVE TRAVEL TO DIEGO GARCIA

Teori MH370 disembunyikan di sana amat meyakinkan. Kesah penumpang berharga ataupun teori kargonya cukup kuat mengaitkan Amerika (yang satu masa dahulu sanggup mengebom bangunan dan rakyatnya sendiri demi matlamat menguasai Afghanistan). Mungkin ramai yang dah lupa atau cuba lupakan kes 911 tersebut kerana dah mula sayang kepada Amerika (melalui gerak kerja proksinya).

Apa nak hairan, dunia hari ini mudah sangat ditipu sang Dajjal. Belum lagi dia muncul, berbillion manusia sudah dapat didungukan. Termasuk sebahagiannya yang ada di Malaysia. 

Kerja Allah tiada siapapun yang dapat menduga. MH370 akan mengajar kita memahami kerja Zionis Sedunia yang menjadi tenaga kerja kerajaan Dajjal. Kecelikan akal orang Melayu sangat penting untuk menghalang Malaysia dari dihuru harakan oleh mereka. Ia amat penting. Sekurang2nya sebahagian dari Orang Melayu dan Islam akan kembali menghalakan fikiran mereka menduga apa yang akan Amerika lakukan selepas ini. Paling penting, kita tidak akan terus dungu atau didungukan.


aku-tak-peduli.blogspot.com

Tiada ulasan: