SPECIAL ADS

14 April 2014

Western reporters outshine Chinese counterparts on MH370

Untukmasalah kehilangan Misteri dan carian Pekanbaru Malaysia Airlines MH370 Telah mendominasi tajuk Utama, berita Penyiaran dan Kehormat internet di Royal Pesawat Besar hilang Enam minggu lalu.

Liputan Oleh Wartawan Tempatan dan Antarabangsa Telah sengit, tetapi dapat melakukan Dapat Membuang Laporan teruk Oleh Cawangan Pastikan Besar China TIDAK kedalaman menunjukkan dan inisiatif daripada Laporan Oleh asing Target Rakan-Rakan Sasaran Acha. sesungguhnya manusia itu menyaksikan Manusia ITU menyaksikan, Acha MAMPU menyiasat dan Menghasilkan "Sudu."

Tetapi dapat melakukan Dapat Membuang Cerita Utama Untukmasalah penerbangan, ping, Sabah dan Labuan di Sifat mungkin dan Teori Jkt Untukmasalah kehilangan ITU Telah dan Q dan diterjemahkan Masjid CNN, BBC, AP, Reuters, AFP DAN Sumber-sumber kandungannya. Ini di di media Luar Negara Telah mengorak Langkah-Nur juruterbang temuduga, penerbangan, keselamatan, Satelit, Meteorologi, dan Pakar-Pakar oseanografi, dan Lain-Lain Lagi.

IA TIDAK Dapat dinafikan bahawa media Cina dihantar Wartawan Acha UNTUK Barisan hadapan Konvensyen-Merta selepas Penerbangan hilang. Dragon TV dan Oriental Morning Post Yang berpangkalan di Shanghai dihantar pemberita Acha ke Malaysia dan Vietnam Masing-Masing UNTUK mengesan Kejadian ITU Masjid Awal-Awal Lagi.

Tetapi dapat melakukan Dapat Membuang ramai pemberita Cina secara secara secara secara semula Prix Meliputi sidang Akhbar dan Muncul UNTUK Memberikan tumpuan kebanyakan Tenaga Acha Terhadap Keluarga penumpang Cina Di Atas Kapal dan kemarahan Acha ke Atas Jika pentender yang Tidak mencukupi.

SESETENGAH Wartawan Masjid Rantau Asia Pasifik menyatakan kebimbangan Acha Yang mendalam Atas saja dilakukan Asal maksud seminar Jogja PADA Baru-Baru INI di Shanghai dipegang Oleh Jepun Yayasan Pusat Perkongsian Global. Acha dinamakan Pengaruh berleluasa berita DPN-DPN Keamanan dan Eropah, TV Satelit Saluran dan surat khabar, Hanya di Rantau Asia-Pasifik.

Yuan Wenyi, Yang Barisan hadapan Wartawan Dragon TV, dihantar semula Latar Belakang Masjid Kuala Lumpur pilkada kali DALAM 30 hari Yang Lalu, tetapi dapat melakukan Dapat Membuang penonton beliau terutamanya di Shanghai. Dia TIDAK diiktiraf meluas secara secara secara secara, apatah Jogja secara secara secara secara meluas Yang disebut harga harga harga harga.

Apabila International Channel China Tengah Televisyen melaporkan Jika pentender ditambah Penerbangan Yang hilang Pada hari Sabtu, dipetik IA CNN, BBC, Reuters dan AP UNTUK Latar Belakang dan Analisis.

IA mungkin mengambil sedikit Masa UNTUK CARI Penerbangan Yang hilang dan mangsa, tetapi dapat melakukan Dapat Membuang Saya Minta pemberita Kami akan menghantarkan menghantarkan menyumbang Bupati "Sudu" dan berita Mengikut siasatan Acha Sendiri.

Li Xinran | 15 April, 2014 Shanghai Harian




Tiada ulasan: