SPECIAL ADS

23 Mac 2013

PAPAGOMO Main Sandiwara Bodoh

PAPAGOMI  masih sandiwara lagi. Tidak mengaku bahawa gambar yang tersiar di Utusan Malaysia dan media alternatif bukan wajahnya. Supaya orang ramai berteka teki dan membuat beberapa spekulasi.

Pemfitnah_Papagomo

Berbagai laporan    kononnya PAPAGOMA ini bukan dia sebenarnya.  Hakikat sebenar dia adalah Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, No Kad Pengenalan: 8301210350** selaku  Ketua Eksekutif KL POS Media & Production Sdn Bhd.


Wan Muhammad Azri juga menafikan dakwaan Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli bahawa beliau pernah menjadi pengundi hantu kerana beliau belum pernah mengundi sebelum ini. "Bagaimana boleh dia dituduh pengundi hantu,  sedangkan saya belum pernah mengundi lagi dimana-mana kawasan. 

Realitinya PAPAGOMO sebenarnya nak mengelirukan orang ramai mengenai identitinya dan memutarbelitkan fakta sebenarnya. Ini ekoran PAPAGOMO akan menghadapi saman RM100 juta dari Anwar Ibrahim. Kalau benar gayanya membuat PAPAGOMO jadi muflis!!!

Individu yang bernama PAPAGOMO ini memang peribadinya suka menarik perhatian orang ramai untuk dirinya popular dan hebat walau apa cara sekali pun untuk bertindik jijik, porno, buruk perangai,  bodoh dan berbagai tafsiran yang dilemparkan oleh orang ramai.  

Mungkin tindakannya ada dana membiayainya di belakang...Ternyata tindakannya 'makan diri'.....

Tiada ulasan: