SPECIAL ADS

17 Mac 2013

Gejala Fitnah, Mufti Jadi Bisu


1_Perasmian_Oleh_Pengarah_Bhg_Pengurusan_Fatwa.jpg
Gambar Fail

"Fitnah sama taraf dengan membunuh. Mereka fitnah dan menjaja fitnah atau pertuduhan fitnah berunsur sex telah menjadi lumrah dalam politik Malaysia.

Isu fitnah berunsur sex terhadap musuh politik diantara UMNO/BN dengan pehak pembangkang terutama parti PKR atau individu yang tidak sebulu dengan BN/UMNO bermula era Tun Mahathir menjadi perdana menteri.

Kes liwat pertama terhadap DS Anwar Ibrahim dan bermacam cerita sex terahadap Anwar Ibrahim  direka cipta oleh musuh yang benci dan mahu penyekat pengaruh Anwar Ibrahim diapaparkan dalam media tv dan media maya tanpa sengan silu. Semuanya pembohongan dan fitnah yang cukup kotor.

Namun dalam era Datuk Sri Najib,  BN/UMNO pula mengikut modas operandi fitnah sex terhadap Anwar Ibrahim dengan pertuduhan liwat2, sex lelaki dan perempuan semuanya dikaitkan dengan Anwar Ibrahim.

Terkini Anwar Ibrahim pula dituduh difitnahkan bersama dengan lelaki dalan keadaan "syok lelaki" telah dpaparkan dalam media hanya dengan satu tujuan untuk mengaidkan diri Anwar Ibrahim dan menyekat kemaraaan Anwar Ibrahim dalam erena politik tanah air menjelang PRU13.

Namun dalam hati kecil kami yang tidak arif dengan perundangan Islam dan tidak pakar dalam isu hukum Islam ingin mengajukan soalan kepada semua MUFTI negeri negeri di Malaysia termasuk Majlis Fatwa ugama Islam malaysia dan pehak berwajib yang menjaga Islam JAKIM kenapa menjadi bisu dan pekak serta tuli dan buta dan celik isu fitanah yang cukup hebat melanda kerjaan Barisan Nasional ?...." 


Tiada ulasan: