SPECIAL ADS

15 Mac 2013

Musibah Skrip 7 Dosa Najib Altantuya Di Kelantan



Ini apa yang Bernama laporkan..Datuk Seri Najib Tun Razak mengajak rakyat supaya menolak pakatan pembangkang termasuk parti PAS di Kelantan pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 akan datang kerana mereka telah melakukan tujuh dosa besar terhadap rakyat dan umat Islam di negara ini.

Perdana Menteri menggariskan antaranya dosa parti PAS ialah membenarkan penggunaan kalimah 'Allah' oleh bukan Islam, gagal menunaikan janji kepada rakyat Kelantan, membenarkan pemimpin DAP secara rakus membotakkan kawasan di Tanah Tinggi Lojing serta mempermainkan matlamat perjuangan PAS sendiri.

"Dosa Tian Chua (Naib Presiden PKR) terhadap isu di Lahad Datu dan tahaluf siyasi (kerjasama politik antara PAS, PKR dan DAP) merupakan antara tujuh dosa besar pembangkang terhadap rakyat.

"Kalau saya dahulu mengumumkan tujuh perkara untuk rakyat Kelantan, kini tujuh dosa besar mereka yang ambo nok sebut hari ini," katanya pada Majlis `Bekwoh' Rakyat Bersama Perdana Menteri di Sekolah Menengah Tanah Merah 1 di sini, hari ini.

Turut hadir Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed, timbalannya Datuk Dr Awang Adek Hussin, Pengerusi MCA Kelantan Datuk Seri Dr Ng Yen Yen, Pengerusi Parti Progresif Penduduk Kelantan Datuk Nik Sapeia Nik Yusof dan Ketua Umno Bahagian Tanah Merah, Datuk Ikmal Hisham Abdul Aziz.

Kira-kira 50,000 rakyat hadir pada majlis tersebut... kononnya...

Berikut pula adalah apa yang Bernama tidak laporkan..


Hebatnya Kuasa ALLAH... Mereka Serang Program PR Dengan Baling Batu, Baling Telur, Pukul Orang Dan Buat Huru Hara. Berkat Doa Penyokong Pakatan Rakyat, Di Program Mereka Dihantarkan Ribut & Taufan... Sesungguhnya Kuasa Manusia Tidak Bisa Melampaui Kuasa Allah... Hari Ini Allah Tunjukkan Pada Kita Semua... Allahu Akbar!!!

#Kejadian semasa Majlis Bekwoh PM Di Kelantan hari ini.

Dengan jelas video ini memaparkan khemah yang disediakan berterbangan umpama dilanda puting beliung sebaik sahaja Najib Altantuya terus menabur fitnah dan adu domba kononnya Pakatan Rakyat hanya tahu berjanji tapi tidak pernah ditepati.




Sejurus Najib Altantuya selesai menghabiskan ucapannya, disusuli dengan iringan lagu-lagu memuja Barisan Nasional (BN), tiba-tiba angin yang kuat melanda sekitar tapak himpunan menyebabkan tiga buah khemah besar yang dikhaskan untuk penduduk terbang melayang dan hampir mengenai beberapa buah yang lain.



Beberapa saksi memberitahu Najib Altantuya kelihatan terkejut apabila dimaklumkan mengenai kejadian tersebut.


Khemah berkenaan agak jauh dari khemah utama yang menempatkan Najib Altantuya dan barisan pemimpin Umno dan BN negeri dan nasib baiklah serpihan khemah terbang tidak masuk ke dalam khemahnya.

Apakah ia satu peringatan buat Najib Altantuya supaya jangan mencabar kekuasan Allah SWT dengan menyuruh rakyat Kelantan menukar kerajaan yang mahukan Islam diletakkan di tangga teratas?

Apakah Umno sudah cukup Islamnya lalu,  bagaimanakah insiden ini boleh terjadi?



Hebatnya Kuasa ALLAH... Mereka Serang Program PR Dengan Baling Batu, Baling Telur, Pukul Orang Dan Buat Huru Hara. Berkat Doa Penyokong Pakatan Rakyat, Di Program Mereka Dihantarkan Ribut & Taufan... Sesungguhnya Kuasa Manusia Tidak Bisa Melampaui Kuasa Allah... Allah Tunjukkan Pada Kita Semua...
Atau mungkin juga ini peringatan dari Allah buat Najib agar jangan jadi MUNAFIK!!

Kalau tak silap aku.. ini adalah kali ketiga program Najib dilanda ribut... di Teluk Chempedak dulu ketika Najib mula berucap untuk melancarkan My Beautiful Malaysia ribut melanda juga.. lihat videonya di ( SINI )

Sebelum itu di Port Dickson juga ribut telah melanda program yang dihadiri Najib tahun lalu.. sila baca di ( SINI )
 
Suratan atau kebetulan?

Bila Najib memfitnah 7 dosa besar yang Tok Guru buat, kilat pun mari terus dekat depan Najib selepas itu khemah pun terbalik. Ada orang cedera parah kena hantar ke hospital Tanah Merah.

Tiada ulasan: