SPECIAL ADS

15 Mac 2013

Sultan Sulu: Ingin Bergabung Dengan Indonesia


Mengikut laporan merdeka.com yg berpengkalan di Indonesia, nama sebenar Muizullail Kiram adalah Faizal Abdul Naim, warga negara Malaysia dan berasal Malaka. Menurut laporan itu juga, KIRAM mengaku telah memohon kepada Yang Mulia Presiden Indonesia (Soesilo Bambang Yudhoyono) untuk menolong mereka. Kononnya beliau merujuk kepada Perjanjian Mafilindo yg mengatakan pemerintah Indonesia mempunyai hak terhadap Sabah dan Sarawak. 


Kiram menawarkan kedaulatan Sulu kepada Indonesia asalkan Indonesia mau membantu merampas Sabah dan Sarawak. KIRAM mengatakan pemerintah Malaysia bersifat munafik bedasarkan janji janji yg pernah mereka ditawarkan oleh pihak Kerajaan Malaysia. Ternyata KIRAM FRUST MENONGGENG kerana Najib yg didakwanya pernah berjanji sesuatu pada mereka tapi tidak ditunaikan.. 

Apa yang aku risaukan, bagaimana jika KIRAM berjaya mempengaruhi Indonesia? Ini bukan masalah BN atau PR, tapi masalah rakyat Malaysia! SIDANG PARLIMEN KHAS HARUS DIBUAT!!! Jangan lengahkan lagi sampai apa yg berlaku di Lahad Datu berulang..

#Kalau betoi las..kalau tak bersandiwara...

Oleh: OhRakyat.Org

Tiada ulasan: