SPECIAL ADS

9 Mac 2013

Sinar Harian buktikan bapa Saiful lebih dipercayai


SH_Saiful_Azlan

Sinar Harian tunjukkan bukti bagaimana bapa Saiful, Azlan Mohd Lazim lebih dipercayai berbanding Saiful Bukhari sendiri. Sinar Harian melakukan bancian online yang bertajuk;
Susulan kenyataan Saiful Bukhari dan bapanya, Azlan semalam, anda yakin pendirian:
Jumlah keputusan terkini bagaimana pembaca SH lebih meyakini pendirian Azlan Mohd Lazim dengan 93% daripada 1529 undian setakat jam 10:20 pagi ini. Itulah juga gambaran masyarakat juga ketika ini.
Kita boleh mempercayai undian online yang dibuat oleh SH kerana pembaca SH terdiri dari penyokong BN dan PR. Lainlah kalau ia dibuat oleh HarakahDaily atau KeadilanDaily yang merupakan akhbar parti.
Selain itu SH juga melaporkan penafian daripada Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul yang pihak Anwar bayar RM1 juta kepada Azlan Mohd Lazim seperti yang disebarkan blog-blog UMno.
“Ya, saya mengaku saya terlibat, saya yang menguruskan… saya bangga. Jadi apa isunya?
Sebab saya pemimpin parti, memang saya bangga kerana dapat membantu parti dalam menghadapi situasi seperti ini… bapa Saiful datang jumpa kami, kami menyambut,” – Sinar Harian