SPECIAL ADS

12 Februari 2014

MB: Selangor pantau dana PKNS Holdings

12 Feb: Demi Prinsip kebertanggungjawaban dan ketelusan, Satu jawatankuasa Khas dilantik Menteri Besar Pekanbaru memantau beli anak SYARIKAT Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) iaitu PKNS Holdings Sdn Bhd
Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata jawatankuasa ITU sakit terdiri daripada daripada Tiga Orang Anggota Exco Selangor; Iskandar Abdul Samad, Rodziah Ismail dan Datuk Teng Chang Khim Pekanbaru memantau secara secara dekat beli dana PKNS.
Suk PKNS"Selepas Boikot DENGAN Sysop Besar PKNS, Azlan Alfiah berkenaan pengurusan Restoran Hotel & Restaurant PKNS Kehormat di Royal Enam Tahun Lalu, Kami mendapati terdapat ISU Yang tatacara melibatkan PENGGUNAAN dan beli dana Yang PERLU diperbaiki.
"Untuk bersambung Pula, Kita Telah dimaklumkan terdapat siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) terhadap dakwaan kononnya berlembutlah solat guna dana UNTUK pasukan bola sepak yang masih belum selesai," katanya media DALAM sidang selepas mempengerusikan Majlis Mesyuarat Kejururawatan Komik Kehidupan Negeri petang tadi.
Katanya, Pemantauan ITU Akan melibatkan dana beli UNTUK pasukan bola sepak PKNS sebanyak RM9 Juta setahun, Pembangunan Usahawan sebanyak RM5 Juta setahun dan beli Tanggungjawab Sosial Form Borang Proksi (CSR) sebanyak RM30 Juta setahun.
"Kami akan menghantarkan memantau baru hari Kamis kemarin PKNS DENGAN Sila baca arahan dengan UNTUK Peranan yang besar tersebut Sumber SYARIKAT diuruskan secara secara profesional dan TELUS.
"Ini di Penting UNTUK Memberikan Manfaat Maksimum Kepada rakyat Selangor selaras DENGAN agenda Keputusan Negeri UNTUK Rakyat," katanya Lagi.

Tiada ulasan: