SPECIAL ADS

29 April 2013

Undi Umno BN, Undi Sexy!!!

Undi Umno Bn Undi Sexy

29 Apr : Artis, bapuk dalam kempen memastikan UMNO @ BN kekal di Putrajaya. UMNO mengguna apa sahaja untuk memastikan mereka kekal tanpa mengambil kira moral.

Kita semua ada alasan & sebab masing-masing kenapa kita sokong sesuatu parti atau ideologi politik tertentu. Ada orang kerana ini, dan ada orang lain pula kerana itu. Semua atas kefahaman, pengalaman dan realiti hidup masing-masing. Terpulanglah kepada semua. Norman KRU sokong BN kerana industri hiburannya. Saya tidak sokong UMNO-BN atas dasar darurat untuk mengelakkan mudarat yang lebih besar dari agenda global NWO yang bergerak atas nama KEBEBASAN di Malaysia ini. Semua orang ada alasan tersendiri.

Faizal Tahir pula tegur Norman KRU kononnya rezeki itu dari Allah, ya betul, tahu pun, tapi adakah dengan menegur sedemikian rupa menjadikan Faizal Tahir itu lebih mulia dan alim berbanding Norman KRU? I don't think so. Selagi Faizal Tahir masih bergelumang dengan industri hiburan juga, rezeki yang dikatakan datang dari Allah itu adakah benar-benar suatu rezeki yang tidak syubhah? Atau ia adalah suatu ujian materialistik dari Allah? 

Tiada ulasan: