SPECIAL ADS

2 April 2013

Belum YB rumah RM15 juta, ada YB rumah RM30 juta

Dato' Raja Nong Chik.jpg02 Apr : Itulah jahatnya pemimpin UMNO bermula dari JKKKKK hinggga pemimpin tertinggi UMNO dan barisan nasional. Hampir 100 peratus pemimpin UMNO dan BN kaya dan mewah dengan wang dan harta. Wang dan harta datang dari sumber wang rasuah dan kuasa. Bab ini pemimpin UMNO/BN tak boleh lari dan tipu rakyat.

Maklumat dari blog maya rumah menteri Wilayah Persekutuan Senator Datuk Raja Nong Chik Zainal Abidin ada rumah bungalow mewah di TTDI Hill Kuala Lumpur berharga RM12 hingga RM15 juta. Itu baru jadi senator, jika sudah ada gelaran nama YB mungkin rumahnya berharga RM20 juta hingga RM30 juta.

Sebab itu orang umno dan BN yang lain teramat sangat nak jadi calun PRU dan YB UMNO/BN yang ada sekarang pun tak mahu lepaskan jawatan YB dan sanggup apa jua asalkan dicalunkan semula.

100 peratus wakil rakyat DUN dan parlimen dari parti UMNO,dan BN semuanya kaya raya dan hidup mewah walaupun sepenggal menjadi calun. Apa jua hujah dan dan dalil semuanya wakil rakyat Barisan Nasional hidup dalam alam rasuah dan menggunakkan kuasa untuk menjadi kaya raya segera.

Contoh klasik di Terengganu dan pernah dipaparkan dalam TKO semua wakil rakyat UMNO Terengganu kaya raya dan hidup mewah dan mempunyai rumah mewah berharga RM1.5 juta hingga RM2 juta.

Malah yang paling lucunya wakil atau calun UMNO yang kalah betanding dalam pilihanraya umum yang lepas pun kaya raya dan ada wang baki semasa PRU hampir RM1juta, ini baru contohh di Terengganu.

Ayuh kita bangkit ramai rami hapuskan kerja jahat UMNO/BN dalam PRU13 nanti dalam bulan MEI 2013. Najib Rzak akan umumkan dewan rakyat dibubarkan pada hari Khamis atau Jummat selepas sidang terakhir kabinet pada tanggal 5/4/ Rabu.

Oleh: TranungKite Online

Tiada ulasan: