SPECIAL ADS

17 September 2013

Dr Mahathir diselar kerana Kenyataan Umno "Telpon Mati"

17 Sep : Ramalan bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad (gambar foto) Yang mendakwa Umno Kini "sudah tua dan Telpon Mati" ditempelak Pemimpin Parti ITU dan enggan menerima Islam itu indah Kenyataan Yang di Akhbar Utusan Malaysia ITU.
Acha berkata, perdana menteri Paling lama berkhidmat Yang bersara PADA 2003 ITU Seharusnya Sedar Umno Kini DALAM Proses transformasi dan pembaharuan.
Ahli Majlis Tertinggi (MT) Umno, Dr Mohd Puad Zarkashi melihat permasalahan Yang dilontarkan Dr Mahathir sah bagi Kehormat di Royal Zaman bekas perdana menteri ITU laper Masjid presiden Umno 1981 Hingga 2003.
"Umno Wujud Masjid dahulu Jogja dan terpalit DENGAN pelbagai masalah Kehormat di Royal Dr Mahathir menerajui Umno dan beliau TIDAK Pula merawat kecederaan ITU," kata Dr Mohd Puad Penyengat The Malaysian Insider.
Katanya, ANTARA Simtom DALAM Umno udah perpecahan, TIDAK meletakkan keutamaan Penyengat dan Parti Politik Wang.
Dr Mohd Puad berkata, Kenyataan Dr Mahathir TIDAK Boleh Diperolehi apabila mengatakan Umno Akan Mati Sedangkan kepimpinan Parti Sedang gigih merawat kepincangan yang sah bagi.
"Selagi Umno TIDAK lari Masjid masalah dan memegang Prinsip kesederhanaan, menyeluruh dan Keadilan UNTUK all Kaum, Umno Akan Selamat," katanya.
Mengedepankan Sebuah Pelan Yang disiarkan Akhbar Milik UMNO Utusan Malaysia, Dr Mahathir menasihati Umno Supaya melantik Pemimpin Muda kerana Parti ITU Sedang menghidap "warga tua" dan Telpon "Mati".
Katanya, DENGAN Pemimpin Muda, Umno Akan Dapat meneruskan legasi memerintah Negara Jogja meskipun ada pihak Yang memandang serong malah menuduh Dirinya mempunyai agenda Sendiri.
Beliau berkata, Umno dahulu Sentiasa bersemangat dan bercita-cita Besar demi Bangsa Sertakan menewaskan Malayan Union kerana Pemimpin Acha kebanyakannya udah Golongan Muda.
Sementara ITU, Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Mokhtar Radin Yang Univ Ahli MT Umno berkata, Pemimpin Muda terindah Datuk Mukhriz Mahathir, Khairy Jamaluddin Abu Bakar dan lain-Other udah Bukti Umno Kini menyerlahkan Bakat Muda DALAM kepimpinannya.
"Prinsip Parti Jelas meletakkan Bakat Muda di enjin kedua Parti iaitu di Monaghan Pemuda dan Puteri. Apabila Acha Jogja mencecah Usia 40 tahun, Acha Akan diserap ke DALAM Majlis Tertinggi Saksikan mewarisi kepimpinan Parti.
"Dr Mahathir mungkin silap. Saya Sendiri hormat dan menjadikan Dirinya SEBAGAI Idola. Saksikan udah, beliau terlepas Pandang DENGAN pembaharuan Yang dilakukan DALAM Parti, "katanya.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Shahidan Kassim Yang Univ Ahli MT Umno menyifatkan Apakah yang disarankan Dr Mahathir udah Satu pandangan Saksikan melihat Perubahan DALAM Umno secara berpuak Terbuka dan Dinamik.
Katanya, Dr Mahathir mempunyai Pengalaman dan pandangan Yang Luas tetapi beliau Harus Sedar Umno Kini Sedang DALAM Proses transformasi.
"Saya hormat pandangan Dr Mahathir. Saksikan udah Keinginan Pemimpin Umno UNTUK Ditukar Dapat dilihat dari daripada SEGi keberaniannya meletakkan Untung Nasib Penyengat 150,000 Perwakilan Semasa Pemilihan Parti bulan hadapan, "katanya. 

Tiada ulasan: